Header Image

Over Maaike

DRIJFVEER

Ik heb passie voor klanten. Ik heb een visie en overtuiging hoe organisaties beter voor hun klanten kunnen – en moeten – zorgen. Je oprecht verbinden met je klant, student, patiënt, burger, zie ik namelijk niet als luxe, maar als pure noodzaak om te overleven. En daar kunnen we met z’n allen nog grote en fundamentele stappen in zetten. Niet met behulp van trucjes aan de buitenkant, maar met een andere opstelling aan de binnenkant.

Met mijn kritische blik en invoelingsvermogen weet ik mij telkens te verwonderen en organisaties de spiegel voor te houden. Groots denken en simpel beginnen, hard werken maar ook hard lachen, is wat mij kenmerkt. Ik werk altijd met de klant in het hart en help mensen en organisaties dat te adopteren.

 

ACHTERGROND

Met als achtergrond bedrijfskunde (Nyenrode) en bedrijfseconomie, heb ik inmiddels ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Eerst als organisatieadviseur, later ruim 15 jaar bij online retailer Wehkamp. Daar was ik de laatste 8 jaar als manager Customer Service verantwoordelijk voor de klantenservice in de breedste zin des woords.

In 2017 startte ik mijn eigen zaak: SPRAKELOOS advies en schreef ik met oud-collega en vriend-voor-het-leven Maurits Hoefnagels het boek Kern van de Zaak – Waarde(n)vol zijn en blijven. Geboren in het noordelijkste dorp van Limburg, woon ik nu bijna 20 jaar in Zwolle, een stad en regio waarmee ik mij verbonden voel, waar ik mij thuis voel en waar ik trots op ben.

 

EXPERTISE

Customer Service management
Customer Experience
Customer Contact
Customer Journeys
CRM

(Online) retail
Service innovatie
Strategie implementatie
Organisatie advisering
Verandermanagement

Visievorming
Outsourcing
Projectmanagement
Operationeel management
Self-service innovaties

 

CURRICULUM VITAE

Bekijk hier het CV van Maaike Vrenken of zie LinkedIn.

 

CONTACT

Top