Een beestachtig goede klantenservice, dat wil iedereen wel! In ieder geval weet ik zeker dat jouw klant dat wil. Ik weet ook zeker, dat organisaties met een ultiem goede klantenservice het verschil kunnen maken.
Maar toch.
Een goede klantvisie en klantstrategie ontbreken vaak nog. Een vertaling naar het hier en nu, de veranderaanpak langs alle dimensies van klantenservice, ook. Groot denken en tegelijkertijd kleine stappen zetten, waarmee morgen al de dienstverlening aan de klant verbetert, dat vraagt lef hebben en hard werken.
Hoe krijg je de ambitie van klantgerichtheid van woorden naar daden? Hoe zet je de verandering in gang?
Soms door daar iemand bij te roepen met expertise in de volle breedte van het Customer Service domein. Iemand die je helpt groots te denken én dingen concreet te maken. Iemand die bovendien daarnaast ervaring heeft in het maken van de transitie in het klantenservice-domein.
Zodat, heel concreet, je klanttevredenheid een significante sprong maakt en klantgerichtheid onderdeel wordt van je cultuur.
Als je die tijdelijke stuwkracht kunt gebruiken, neem dan even contact op voor een vrijblijvende kop koffie.
CONTACT