Klanten

‘Organisaties kunnen geen waarde creëren, mensen wel’

En er is er maar één die bepaalt of jij/je organisatie van waarde is: dat is altijd de klant.

Bij een organisatie die de klant in het hart draagt, hoort ook de wijze waarop zij is ingericht en wordt bestuurd. Als de klant écht centraal staat, dan moet je dat in een organisatie kunnen zien en voelen.

 

‘Goede klantenservice creëert waarde voor een bedrijf en zorgt voor continuïteit’

En toch voelen klanten zich te vaak nog steeds niet echt gezien of gehoord…

Dus vraag je je af:

  • Hoe kan ik mijn klanten een substantieel betere service geven
  • Hoe maken we ons streven van ‘klant centraal’ concreet
  • Hoe kunnen we leren van klantvragen en een structurele verbetering van onze processen in gang zetten en houden
  • Hoe richt ik de customer service afdeling in op een manier die past bij onze organisatie: missie en merk
  • Hoe zorgen we ervoor dat de kwaliteit van de mensen in het contact center excellent is en blijft
  • Hoe maken we de klant zichtbaar in de organisatie en verankeren we haar belang
  • Hoe kunnen we de kosten van klantcontact laten dalen
  • Hoe tonen we de (toegevoegde) waarde van klantcontact aan

Dan kan ik je helpen. Met een visie, een structuur én een concrete aanpak. Zodat jouw organisatie beter gaat zorgen voor haar klanten en daarmee waarde(n)voller wordt en blijft.

 

CONTACT

Top